Aλλαγές στο Google Ads με νέους τύπους διαφημίσεων


Ποιοι είναι οι λόγοι που απαιτούν αλλαγές στο Google Ads;

Η έρευνα έχει δείξει ότι πάνω από τις μισές αναζητήσεις στη Google γίνονται μέσω κινητού τηλεφώνου. Να σημειωθεί ότι οι αναζητήσεις ανέρχονται σε τρισεκατομμύρια.

Η Google απαντώντας στην αυξανόμενη χρήση κινητών συσκευών σχεδιάζει αλλαγές στον τρόπο εισαγωγής των bids που πλέον θα μπορούν να γίνονται στo Google Ads με βάση τον τύπο της συσκευής.

adwords αλλαγές στα bids

Ένας δεύτερος λόγος είναι ότι θέλει να ανοίξει μια νέα αγορά όπου προηγουμένως δεν εξυπηρετούσε, πρόκειται για ένα νέο δίκτυο διαφημιζόμενων και ιστοσελίδων που μέχρι τώρα εξυπηρετούνται από άλλα δίκτυα ξένα στη Google.

Για αυτό το λόγο ενημερώνει όλες τις διαφημίσεις κειμένου και τις responsive display ads για κινητές συσκευές.

Ποιες αλλαγές έχουν προγραμματιστεί στο Google Ads;

1. Τα bids για τα tablets πρόκειται να διαχωριστούν από τα bids για τους επιτραπέζιους υπολογιστές. Οι διαφημιζόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα πλέον να καθορίζουν χωριστά bids για κινητά, υπολογιστές και tablets, δηλαδή θα έχουν πλέον 3 διαθέσιμους τύπους συσκευών.
2. Θα μπορεί να ορίζεται μια προσφορά βάσης και στη συνέχεια να γίνονται προσαρμογές των bids για μία ή όλες τις συσκευές από -100 έως 900%.
3. Το μοντέλο ανάλυσης/αναφοράς πλέον επεκτείνεται από το Last-click (last-touch) και σε άλλα μοντέλα όπως φαίνεται στην ακόλουθη εικόνα.

adwords bids

Τι σημαίνουν αυτές οι αλλαγές για τους διαφημιζόμενους;
1. Οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν να έχουν πιο λεπτομερείς αναφορές, ανά τύπο συσκευής και με εμπλοκή περισσότερων μοντέλων ανάλυσης.
2. Θα μπορούν να επικεντρώνονται στον τύπο της συσκευής με τη μεγαλύτερη απόδοση, και για τις υπόλοιπες δύο συσκευές, να καθορίζουν bids ανάλογα με το διαθέσιμο υπόλοιπο του budget.

Διαφημίσεις με επεκτεινόμενο κείμενο – Expanded Text Ads

Αφού κατήργησε τις διαφημίσεις στη δεξιά πλευρά της οθόνης, τώρα πλέον έχει την ευελιξία να προσφέρει διαφημίσεις κειμένου με περισσότερους χαρακτήρες που θα παίζουν ομοιόμορφα σε όλες τις συσκευές, τις expanded text ads.
Οι διαφημίσεις αυτές θα μπορούν να τρέχουν σε όλες τις συσκευές και θα βελτιστοποιηθεί για smartphones.

Τι σημαίνει αυτό για τους διαφημιζόμενους;

– Περισσότερος χώρος για κείμενο: Ο νέος τύπος διαφήμισης θα έχει μακρύτερο τίτλο και περιγραφή έως 80 χαρακτήρες.
– Sitelinks: οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν να εισαγάγουν έως 2 διευθύνσεις για landing pages. Η μορφή της σελίδας (path) που δίνεται για να περιγράψει τη σελίδα προορισμού, θα μπορεί να εμφανίζεται με ψευδώνυμο π.χ. αυτό που ονομάζουμε alias ή vanity URL.
– Μεγαλύτερη προσπάθεια για τους διαφημιστές: θα πρέπει να καταβάλλουν περισσότερη προσπάθεια σε περισσότερες πλέον οθόνες/συσκευές για να εξασφαλίσουν τα conversions. Το επεκτεινόμενο κείμενο θα καταστήσει τους καταναλωτές που είναι εν κινήσει, περισσότερο συνειδητοποιημένους όταν παίρνουν την απόφαση να επισκεφθούν μια ιστοσελίδα. Συνεπώς, απαιτείται πιο ποιοτικό κείμενο σε όλα τα πεδία της διαφήμισης, περιγραφή, τίτλο και sitelinks.

adwords display ads

Responsive display ads για κινητές συσκευές

1. Η Google προσπαθεί να επεκταθεί σε ένα δίκτυο ιστοσελίδων που ήταν έξω από την εμβέλειά του Google Ads. Αυτό προσφέρει μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για τους διαφημιστές του Google Ads να προσεγγίσουν νέα κοινά.
2. Αυτές οι διαφημίσεις θα μπορούν να αλλάζουν αυτόματα το μέγεθός τους και να προσαρμόζονται στην εμφάνιση του περιεχομένου της ιστοσελίδας, όπου θα παίζουν.
3. Οι διαφημίσεις αυτές θα παραγάγονται δυναμικά από τη Google και οι διαφημιζόμενοι θα χρειάζεται να εισαγάγουν Τίτλους, Περιγραφές, Εικόνες και διεύθυνση προορισμού.

Διάβασε περισσότερα:

 

 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.