Google Adwords

Εγκατάσταση & διαχείριση Adwords account

adwords google

H διαφήμιση Google Adwords θα σας φέρει υψηλό click through (CTR), high conversion rate και αρκετό traffic (επισκέπτες).

google adwords

Η Διαφημιστική Καμπάνια Adwords έχει τα εξής χαρακτηριστικά:

  • Ξεκινούμε με την έρευνα της αγοράς-στόχου καθώς και του ανταγωνισμού, για να καταλήξουμε στην επιλογή των keywords της καμπάνιας Google Adwords.
  • Ορίζουμε ένα ημερήσιο κόστος διαφήμισης ανάλογα με το διαθέσιμο προϋπολογισμό αλλά και τις ανάγκες προβολής (ένταση).
  • Καθορίζουμε τις ομάδες-στόχου (υποψήφιους επισκέπτες) λαμβάνοντας υπόψη τη στρατηγική marketing του πελάτη.
  • Ορίζουμε το δίκτυο διαφημίσεων, δηλαδή πού θα παίζει η διαφήμιση (ορισμένα sites που θα φιλοξενήσουν τη διαφήμιση δέχονται καθημερινά πολλούς επισκέπτες).
  • Αφού βάλουμε τη διαφήμιση να τρέχει, παρακολουθούμε σε καθημερινή βάση την αποτελεσματικότητά της.
  • Εφόσον κρίνεται απαραίτητο, παρεμβαίνουμε με βελτιώσεις και αναπροσαρμογές ώστε να έχουμε καλύτερο CTR, το Conversion Rate και ό,τι ακόμη χρειάζεται.

Προσφορά

 

 

Η διαφήμιση μπορεί να στοχεύσει είτε στη homepage, είτε σε εσωτερική σελίδα που περιέχει συγκεκριμένα προϊόντα που πρέπει να προωθηθούν ή να οδηγήσουμε τους επισκέπτες σε μία συγκεκριμένη ενέργεια όπως π.χ. τη συμπλήρωση μίας φόρμα εγγραφής, ώστε να γίνεται conversion και να μπορείτε να το μετράτε στα στατιστικά σας.

Ακόμη, μπορούμε να αναλάβουμε τη μηνιαία παρακολούθηση/συντήρηση της διαφημιστικής καμπάνιας για ένα ή περισσότερα websites, καθώς και να κάνουμε βελτιστοποίηση σε καμπάνιες που ήδη τρέχουν αλλά παρουσιάζουν πενιχρά αποτελέσματα. Επίσης, μπορούμε να βελτιώσουμε την καμπάνια SEO που έχετε ξεκινήσει και δεν έδωσε τα αναμενόμενα αποτελέσματα συμπληρώνοντας άριστα τις επισκέψεις εφόσον το SEO δίνει πολλαπλάσιες επισκέψεις από το Google Adwords.

Η διαφημιστική καμπάνια δεν είναι μία απλή υπόθεση, όπου ο καθένας μπορεί να ρίξει στη διαφήμιση μερικά keywords που σκέφτηκε γρήγορα και να στήσει μια αποτελεσματική διαφήμιση. Κάθε χρόνο ξοδεύονται δις σε διαφημίσεις Google Adwords. Πολλά χρήματα εξ αυτών πέφτουν σε κακοστημένες διαφημίσεις. Γι' αυτό πρέπει να αναθέτετε τις διαφημίσεις σε κάποιον ειδικό ώστε να μην πληρώνετε άσκοπα keywords που δεν ανταποκρίνονται ούτε στις συνθήκες της αγοράς ούτε στις δυνατότητες του website σας.

 

 

Συμβουλές και τελευταία νέα
  • Σε όλες πλέον τις διαφημίσεις θα υπάρχουν εξ ορισμού ενεργοποιημένα τα Sitelinks
  • Χρησιμοποιήστε τα remarketing tags για να στοχεύσετε επισκέπτες που ίσως γίνουν πελάτες κάποια στιγμή στο μέλλον
  • Άλλος ένας μύθος καταρρίπτεται: Οι βαρετές σελίδες δεν έχουν καλό conversion rate.
  • Το σωστό στήσιμο μιας διαφήμισης πρέπει να τονίζει τα θετικά του προϊόντος/υπηρεσίας και να μη ξεχνά να δουλεύει για το brand.
  • Η αρχική σελίδα του Adwords επανασχεδιάστηκε ώστε να παρουσιάζει στους διαχειριστές με πιο κατανοητό τρόπο τις σημαντικότερες αλλαγές, ενσωματώνοντας δύο νέες αναφορές: converted clicks και conversions.
  • Η Google ανακοίνωσε σε χαμηλούς τόνους στο Google+ ότι έχουν προσθέσει αλλαγές στα conversions που μπορούν να αναζητηθούν μέσα στο ιστορικό του λογαριασμού AdWords.
  • Η Google 'δένει' το desktop με το mobile traffic γιατί έχει μεγάλα περιθώρια στα κινητά για διαφημίσεις όπου δεν καταφέρνει να βρει διαφημιζόμενους.
  • Στις αρχές του επόμενου μήνα θα καταργηθούν 4 στήλες (Search Funnels) που διαπιστώθηκαν ότι μπερδεύουν τους διαφημιζόμενους: Assist Clicks, Assist Impressions, Assist Clicks / Last Clicks και Assist Impressions / Last Clicks
  • Χαμένα κλικς σε χώρες που δε μας ενδιαφέρουν. Το Adwords είναι αρκετά καλό στο να ξεχωρίζει τη γεωγραφική τοποθεσία, αλλά δεν είναι και άριστο. Το πρόβλημα είναι στα location settings, θα πρέπει να καταχωρηθεί ως "Target People in, searching for, or viewing pages about my targeted location".
  • Δυναμικά snippets μέσω αυτόματων επεκτάσεων, θα προστεθούν σύντομα στο Ad Words που θα προσφέρονται στη landing page σε κατηγορίες περιεχομένου. Αρχικά οι επεκτάσεις θα είναι διαθέσιμες για λιανικό εμπόριο, ξενοδοχεία και αεροπορικά εισιτήρια.
  • Η εγγραφή στο σύστημα Adwords και τοποθέτηση διαφημίσεων δεν αρκεί να φέρει καλά αποτελέσματα με οικονομικό κόστος. Χρειάζεται να κάνουμε αρκετές ρυθμίσεις ώστε να πετύχουμε το βέλτιστο ROI.
  • Adwords Remarketing: κάντε έλεγχο του remarketing τουλάχιστον 4 φορές το χρόνο, γιατί μπορεί να αλλάζουν ρυθμίσεις, να έχουν μεταβληθεί τα χαρακτηριστικά, να αφαιρεθούν κοινά κλπ.
  • Οι διαφήμισεις σερβίρονται πλέον υπολογίζοντας τη γεωγραφική θέση της συσκευής του χρήστη
  • Οι διαφημίσεις Adwords επεκτείνονται και στο Google Play.
  • Οι διαφημίσεις Bing Ads προσφέρουν δυνατότητα για εισαγωγή διαφημίσεων από το Google Adwords.
  • Εξασφαλίστε ότι λαμβάνετε στατιστικά από τις καμπάνιες διαφημίσεων. Συνδέστε το λογαριασμό Adwords με το Google Analytics.
  • Οι διαφημιζόμενοι στο Adwords θα πρέπει να παρακολουθούν την εξέλιξη και επιτυχία της διαφημιστικής τους καμπάνιας ακόμη και πέρα από τα εργαλεία που προσφέρονται μέσα στο περιβάλλον. Υπάρχουν για παράδειγμα τα λεγόμενα PPC benchmarks με έξτρα χαρακτηριστικά.
  • Πάνω από 200 νέα προϊόντα και χαρακτηριστικά στο Adwords μέσα στο 2015. Μια σελίδα απαριθμεί πρόσφατες και παλιότερες αλλαγές (κρατάει ιστορικό).
  • Το Google Adwords θα προχωρήσει σε σβήσιμο των παλιών διαφημίσεων. Τα κριτήρια για τη διαγραφή τους είναι 0 impressions και να έχουν αφαιρεθεί από το προφίλ μας για περισσότερες από 100 ημέρες. Μετά τη διαγραφή δε θα είναι δυνατό να ανακτήσουμε αυτές τις διαφημίσεις.
Τελευταία ενημέρωση: 31 Ιανουαρίου 2016